新的網誌在這裡喔。

終於有新歌了!!(所以可以期待一下很快會有新專輯?!)

Let It All Go-RHODES + Birdy

我想這大概是一首分手歌(這令我想起another love),應該是因為喜歡上別人了,已經沒有愛了。

I've been sleeping tonight
'Cause I don't know how I feel
I've been waiting on you
Just to say something real

我思量了一整晚,為的就是理順我的思緒,我一直在等你,為的就是和你說出心底話--我已經不能再和你一起了。

There's a light on the road
And I think you know
Morning has come
And I have to go

這是我們之間唯一的出口,我知道你早已察覺了,是不是?是時候了,我已經不能再留在這裡了。

I don't know why, I don't know why
We need to break so hard
I don't know why we break so hard

我也不知道為什麼我們之間要弄得如此田地,這不是我想見到的。

But if we're strong enough
To let it in
We're strong enough
To let it go

但我們如果能夠開始我們的故事,那我們也能一起結束它。

If I look back to the start now
I know, I see everything true
There's still a fire in me heart, my darling
But I'm not burning for you

回過頭來看,我們所經歷的一切都是真的,我對你的感覺也是真的,是真的,我的心也曾經為你悸動過,只是現在那種火花已不存在於你我之間,已為別人燃燒了。

We started it wrong
And I think you know
We waited to long
Now I have to go

也許我們打從一開始就不適合對方,這一切都是錯的,你也知道的,這個錯誤已不能繼續下去了,我必須要離開了。

Who says, who says?
Who says, who says?
Who says truth is beauty after all?
And who says love should break us when we fall?

誰說,是誰說真相總是美麗的?又是誰說愛會在我們下沉時重擊我們?

Let it all go, let it all go
Let it all out now
Let it all go, let it all go長
Let it all out now

我們唯一可以做的就是結束這一切。

愛真的是一樣奇妙的事,儘管知道最後自己有可能受傷,但仍有人甘願去嘗試。

也許最後不能如願以償,但至少大家也有過快樂的回憶。

以上只是我對這首歌的感覺,或許每個人所感受到的都會不太一樣吧!

以上就是我的分享,希望大家能發現更多好的音樂。

arrow
arrow
    文章標籤
    Birdy Let It All Go RHODES
    全站熱搜

    chiiankuan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()