新的網誌在這裡喔。

有時聽聽這些輕快、甜蜜的情歌也不錯呀!

這首歌是在網上時無意中聽到的,那時候吸引我的不是歌,而是MV男主角,為了看男主角就不停地看那MV,就發覺其實也挺好聽的,而且覺得自己整天都推介一些慘情歌,就想推介一些開心的歌。

這首歌真的超甜蜜,如果有人唱給我就好了用來求婚也不錯哦。

至於歌曲的意思,就由下面我很爛的翻譯告訴大家吧!

Forget You - Cady Groves

You, You

Must have been a long walk,

一定走了很長的路

How'd you make it across the other side of the tracks?

走到軌道的另一側,你是怎樣做到的?

Then you ran into me,

然後你就走進了我的心裡

And you made me believe in my own laugh.

你令我相信自己的笑容

 

And every time that we talk,

而每一次我們聊天

It's like we're taking a walk around our own little town.

就像我們正在自己的小鎮周圍散步

But when we hang up the phone,

但當我們掛了電話,

All I hear is alone, I hate, that sound.

所有我聽到的是孤獨的,我討厭,那聲音

 

I gotta put my heart to the test,

我得將我的心去做測試

Gonna wrap it in a bulletproof vest,

將它包緊在防彈背心裡

Cause in time, you'll be runnin' to me,

因為到時,你會奔向我

Flowers in hand, but until then,

手執鮮花,但在那之前

I won't forget you.

我不會忘記你

 

 

So when the stars come out at night,

所以,當星星在夜裡出來

And we're watching the same sky,

我們望著同一個天空

You can tell there's no surprise,

你可以說這毫不驚喜

I won't forget you.

我不會忘記你


It's like you fell from outer space,

就像你從外太空跌下來

And you can bet your pretty face,

你可以用你漂亮的臉蛋來打賭

You will never be replaced,

你永遠都不會被取代

I won't forget you.

我不會忘記你

 

It's just a matter of time,

這只是遲早的問題

You know what's mine is yours,

你知道,我的都是你的

I've put it all on the line.

我將所有都放在這

And every day I say I love you more than I did before

每一天我都說我比之前更愛你

 and I don't think it's a lie.

我不認為這是謊話

 

This is our bedtime story

這是我們的睡前小故事

That we're gonna tell our kids,

我們要告訴我們的孩子

And I'll watch you fall asleep,

我會看著你睡著了

While holdin' all three, but until then,

同時牽著三個孩子,但在那之前

I won't forget you.

 我不會忘記你

 

So when the stars come out at night,

所以,當星星在夜裡出來

And we're watching the same sky,

我們望著同一個天空

You can tell there's no surprise,

你可以說這毫不驚喜

I won't forget you.

我不會忘記你


It's like you fell from outer space,

就像你從外太空跌下來

And you can bet your pretty face,

你可以用你漂亮的臉蛋來打賭

You will never be replaced,

你永遠都不會被取代

I won't forget you.

我不會忘記你

You

So when the stars come out at night,

所以,當星星在夜裡出來

And we're watching the same sky,

我們望著同一個天空

You can tell there's no surprise,

你可以說這毫不驚喜

I won't forget, forget, forget, forget, forget you.

我不會忘記你

 

So when the stars come out at night,

所以,當星星在夜裡出來

And we're watching the same sky,

我們望著同一個天空

You can tell there's no surprise,

你可以說這毫不驚喜

I won't forget you.

我不會忘記你


It's like you fell from outer space,

就像你從外太空跌下來

And you can bet your pretty face,

你可以用你漂亮的臉蛋來打賭

You will never be replaced,

你永遠都不會被取代

I won't forget you.

我不會忘記你

以上就是我的推介,希望大家能發現更多好的音樂。

arrow
arrow

    chiiankuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()