新的網誌在這裡喔。

這一首歌有別於Birdy一貫的曲風,比較甜蜜,而且我很喜歡當中的吉他聲,現場唱與錄音版一樣好聽。
Tee Shirt跟Not About Angels 一樣都是The Fault In Our Star的電影原聲帶。

 

這個現場版更加突顯出吉他的聲音,很舒服、很平靜。

由前奏就聽得出很甜蜜,吉他聲令人平復心情。

Tee Shirt-Birdy

In the morning when you wake up
I like to believe you are thinking of me
And when the sun comes through your window
I like to believe you've been dreaming of me
Dreaming 我喜歡想你在想我

I know
'Cause I'd spend half this morning
Thinking about the t-shirt you sleep in
I should know
'Cause I'd spend all the whole day
Listening to your message I'm keeping
And never deleting 我知道你在想我,因為我整天都在想你


When I saw you,
Everyone knew
I liked the effect that you had on my eyes
But no one else heard
The weight of your wordslt the effect that they have on my mind
Or felt the effect that they have on me mind
Falling 你出現使我的生命起了變化,你的一字一句、一顰一笑,都牽動住我的思緒

整首歌都很soft、很舒服,大概喜歡一個人也是這樣,每天都會想起他,會想他現在在做些什麼,會吃什麼,穿什麼。

以上就是我的推介,希望大家能發現更多好的音樂。

arrow
arrow

    chiiankuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()